مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-08پزشكي

856 دوز واکسن کرونا در شهرستان عسلویه تزریق شد/ آغاز واکسیناسیون


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه از تزریق 856 دوز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه اندازی مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در عسلویه، - فاز دوم واکسیناسیون عمومی آغاز شد.

جاسم زارعی در گفت وگو با آغاز شده بود، 578 دوز جهت کارکنان بهداشت و درمان و غسالخانه ها و 233 دوز جهت درمانگاه های غیر تابعه وزارت بهداشت، پاکبانان و بیماران خاص انجام و در هفته سلامت به اتمام رسید.

زارعی افزود: بلافاصله فاز دوم واکسیناسیون با اولویت افراد بالای 80 سال، هم زمان با سایر شهرستان های تابعه استان با راه اندازی مرکز تجمیعی ویژه شهرهای عسلویه، نخل تقی و بیدخون آغاز و تاکنون 45 نفر واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده گروه هدف از شهر چاه مبارک و روستاهای تابعه و دهستان اخند و توابع آن نیز در مراکز خدمات جامع سلامت مربوطه از شنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری فراخوانده و واکسینه می شوند.

این مقام مسئول اعلام کرد: سالمندان عزیز منتظر تماس همکاران ما در مراکز و خانه های بهداشت از طریق سامانه 4030 باشند تا روز و ساعت تزریق واکسن به آنها اعلام شود.

وی در ادامه بیان کرد: تکمیل پرونده سلامت کمک بزرگی به شناسایی و اعلام نوبت واکسیناسیون خواهد نمود؛ اما جای نگرانی نیست، شهروندانی که تاکنون موفق به تشکیل پرونده الکترونیک نشده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

856 دوز واکسن کرونا در شهرستان عسلویه تزریق شد/ آغاز واکسیناسیون

856 دوز واکسن کرونا در شهرستان عسلویه تزریق شد/ آغاز واکسیناسیون