مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-08اجتماعي

مبادی ورود استان ایلام به روی خودروهای غیربومی مسدود می شود


تمام مبادی ورودی استان ایلام از سه شنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آتی برروی خودروهای غیربومی مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان ایلام با اعلام این مطلب که از امروز فعالیت مشاغل گروه شغلی 1و2 در استان مجاز به فعالیت هستند، ضمن قدردانی از جامعه اصناف و کسبه استان، خواهان رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای تداوم فعالیت چرخه کاری این اقشار تاثیر گذار شد.

لزوم جلوگیری از مراسمات پرتجمع خاکسپاری در آرامستان های استان نوذری همچنین از برگزاری کنکور سراسری در استان و برگزاری آزمون های پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: تمام مبادی ورودی استان ایلام از سه شنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آتی بر روی خودروهای غیر بومی مسدود است و از پلیس راه درخواست داریم اجازه تردد خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه به داخل استان ندهند.

استاندار ایلام به موضوع مهم واکسیناسیون در استان اشاره کرد و از تمامی فرمانداران و مسئولان خواست در تعامل به دانشگاه علوم پزشکی مکان های مناسب از قبیل ورزشگاه ها و مدارس را برای انجام این مهم در اختیار قرار دهند.

وی با ابراز گلایه از عدم اهتمام جدی متولیان امر در خصوص گزارشاتی مبنی بر برگزاری مراسمات پرتجمع خاکسپاری در آرامستان های علی صالح مهران و بهشت رضا ایلام خواستار ورود جدی و با برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورود استان ایلام به روی خودروهای غیربومی مسدود می شود

مبادی ورود استان ایلام به روی خودروهای غیربومی مسدود می شود