مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-08سياسي

پویش مردمی دعوت از آیت الله رییسی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد


دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت از آیت الله رییسی گفت: با توجه به استقبال اقشار مختلف مردم در دعوت از آیت الله رییسی و به منظور تقویت این دعوت ها و اثربخشی آنها پویش سراسری دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات را تشکیل داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، پویش مردمی دعوت از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رحیم لیالی دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت از آیت الله رییسی با اشاره به اهداف و راهبردهای این پویش مردمی تصریح کرد: در آستانه پنجمین دهه فعالیت و عمر انقلاب اسلامی نیاز به دولت تحول خواه و نوآور برای تداوم راه انقلاب بیش از پیش احساس می شود آیت الله رییسی از چهره ها و ذخایر برجسته انقلاب اسلامی است که می تواند کشتی انقلاب را به سوی سر مقصد اصلی خود هدایت کند.

لیالی ادامه داد: با توجه به استقبال عمومی و اقبال اقشار مختلف مردم در دعوت از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و به منظور تقویت این دعوت و پویش ها و اثربخشی آنها با کمک تعدادی از دلسوزان نظام و انقلاب پویش سراسری دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات را تشکیل داده ایم.

دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت افزود: هدف این پویش سراسری رسمیت دادن به پویش های کشوری، استانی، صنفی، تشکیلاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی دعوت از آیت الله رییسی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

پویش مردمی دعوت از آیت الله رییسی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد