مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-08سياسي

چگونه با فرد عزادار در شرایط کرونا همدردی کنیم؟


با گذشت بیش از یک سال از آغاز همه گیری کووید-19 در جهان و شروع واکسیناسیون در برخی از کشورها همچنان روزانه تعداد قابل توجهی انسان بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند و اعضای خانواده و دوستان در غم از دست دادن آنان سوگوار می شوند.

- با گذشت بیش از یک سال از آغاز همه گیری کووید-19 در جهان و شروع واکسیناسیون در برخی از کشورها همچنان روزانه تعداد قابل توجهی انسان بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند و اعضای خانواده و دوستان در غم از دست دادن آنان سوگوار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما چگونه می توان در این شرایط از فردی که عزیز خود را از دست داده حمایت و دلجویی کرد چرا که اعمال محدودیتهای کرونایی در برگزاری مراسم خاکسپاری و تجمعات موجب می شود افراد نتوانند به راحتی در کنار هم حضور داشته و تسلی خاطر فرد عزادار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری بی بی سی، از جمله مواردی که می توان برای کمک و تسلی به فرد عزادار انجام داد، شامل موارد زیر است: با فرد عزادار همراه باشید و از او حمایت کنید.

بیشتر از آنکه صحبت کنید به حرفهای او گوش دهید که برای این منظور می توان از طریق تماس صوتی یا تصویری به فرد عزادار کمک کرد.

یادآوری کنید با وجود آنکه نمی توانید آنان را ملاقات کنید اما با یادشان هستید و تنها نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با فرد عزادار در شرایط کرونا همدردی کنیم؟

چگونه با فرد عزادار در شرایط کرونا همدردی کنیم؟