مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-08سياسي

7 اشتباه در کمین زنان طلاق گرفته


«چه تعداد از زنان طلاق گرفته در کشور دوباره ازدواج می کنند؟»، تقی رستم وندی، رییس سازمان امور اجتماعی کشور در پاسخ به این سوال گفته است: «بر اساس جدیدترین آمار سازمان ثبت احوال، - چه تعداد از زنان طلاق گرفته در کشور دوباره ازدواج می کنند؟ ، تقی رستم وندی، رییس سازمان امور اجتماعی کشور در پاسخ به این سوال گفته است: بر اساس جدیدترین آمار سازمان ثبت احوال، 40 تا 45 درصد از بانوان مطلقه دوباره ازدواج می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: باتوجه به آمارها، امکان ازدواج مجدد زنان بعد از طلاق، نزدیک به 50 درصد است و این خود بهانه ای شد تا در ادامه، توصیه هایی به چنین خانم هایی داشته باشیم و از رایج ترین اشتباهات شان بگوییم.

همچنین بگوییم که خانم ها بعد از طلاق برای ازدواج مجدد چه نکاتی را در نظر بگیرند تا زندگی مشترک موفق تری در انتظارشان باشد و شکست قبلی باعث نشود که باز هم زندگی شان به خطر بیفتد.

برای بهبود روانی به خودتان زمان نمی دهید پس از خاتمه یافتن زندگی مشترک به خودتان زمان بدهید تا خودتان را ببخشید و به آرامش برسید.

بعد از طلاق یا فوت شوهر چه دارای فرزند باشید و چه فرزندی نداشته باشید، حداقل به مدت زمانی نزدیک یک ساله برای بهبود روانی نیاز دارید و نباید کمتر از یک سال ازدواج مجدد داشته باشید زیرا در این یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 اشتباه در کمین زنان طلاق گرفته

7 اشتباه در کمین زنان طلاق گرفته