مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-08سياسي

شرکتی دانش بنیان موفق به تولید نانوپوشش های مستحکم و سازگار با محیط زیست شد


گستره نفوذ فناوری های پیشرفته ای چون نانو از محصولات صنعتی و تجهیزات پیشرفته، فراتر رفته و به زندگی روزمره ما راه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تبلور این فناوری ها را می توانیم در سطوحی که با آن ها سر و کار داریم، تجهیزاتی که هر روزه از آن ها استفاده می کنیم و حتی خوراکی و پوشیدنی هایمان ببینیم.

در میان رقابت تنگاتنگ فناوری ها برای دربرگرفتن دنیای پیرامون ما، فناوری نانو توانسته است با قابلیت ها و کارایی بالایی که از خود نشان داده، سهم قابل توجهی در بهبود کیفیت زندگی ایفا کند.

یکی از بخش هایی که نانوفناوری به حضور خود و همچنین تولیدات استحکام و کیفیت بخشیده، حوزه پوشش ها است.

استفاده از مواد رایج در پوشش دستگاه ها، لوازم خانگی و ساختمان ها، ضمن پایداری و کیفتی که ممکن است چندان مطلوب نباشند، آسیب هایی را برای سلامت محیط زیست و انسان به همراه دارد.

  مستحکم و سازگار با محیط زیست شرکت شیلر فرآیند پارس با عرضه نانوپوشش تبدیلی به بازار تجاری، نیاز کشور را با تولید محصولی ایران ساخت و دوست دار محیط زیست تامین کرده است.

این نانوپوشش جایگزین پوشش های رایج در شرکت های تولیدکننده تجهیزات و لوازمر خانگی شده و میزان استفاده از مواد شیمیایی خطرناک را در تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتی دانش بنیان موفق به تولید نانوپوشش های مستحکم و سازگار با محیط زیست شد

شرکتی دانش بنیان موفق به تولید نانوپوشش های مستحکم و سازگار با محیط زیست شد