مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-08ورزشي

فعلا تعهدی برای پرداخت تمام هزینه تیم ملی نیست/بررسی ادعای فدراسیون فوتبال


طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه تامین هزینه اعزام تیم ملی به مسابقات مقدماتی جام جهانی در چارچوب اعتبار مصوب فدراسیون ها در زیرمجموعه وزارت ورزش است که امکان تخصیص زودتر از موعد آن فراهم خواهد شد و فعلا تعهدی برای پرداخت بیش از این چارچوب وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که با موافقت نوبخت -رییس سازمان برنامه و بودجه-مقرر شده تمام هزینه های تیم ملی فوتبال و مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتبال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه اختصاصی تامین شود .

این که قول سازمان برنامه و بودجه برای تامین این هزینه ها آن هم در قالب ردیفی اختصاصی به چه صورت و در کدام چارچوب خواهد بود موضوعی است که در گفت و گو با جعفری نژاد -رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه- مورد بررسی قرار گرفت.

اعتبار مصوب زودتر پرداخت می شود این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه با بیان این که اعتبار فدراسیون فوتبال و تمامی فدراسیون ها در قالب اعتبارات فصل پنجم وزارت ورزش تعریف شده و هیچ کدام ردیف مستقل اعتباری ندارند، توضیح داد: با توجه به شرایط فعلی فدراسیون فوتبال به دلیل بحران مالی و عدم امکان انتقال منابعی که نزد فیفا دارند و از سویی فوریت تامین هزینه های اردوی ابتدای خرداد تیم ملی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا تعهدی برای پرداخت تمام هزینه تیم ملی نیست/بررسی ادعای فدراسیون فوتبال

فعلا تعهدی برای پرداخت تمام هزینه تیم ملی نیست/بررسی ادعای فدراسیون فوتبال