مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-08سياسي

خودکفایی اقتصادی باید به دور از وابستگی به غرب باشد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به تداوم روند تقابلی غرب با نظام اسلامی گفت: باید فارغ از قدرت و توسعه اقتصادی غرب به خودکفایی در این حوزه برسیم.

- ، حجت الاسلام محمدعلی سالاری صبح شنبه در نشست با شماری از مسئولان خراسان شمالی با اشاره به تداوم روند تقابلی غرب با نظام اسلامی به ویژه در زمینه اقتصادی، اظهار کرد: ما باید فارغ از قدرت و توسعه اقتصادی غرب، بر روی پای خود ایستاده و برای خودکفایی در زمینه های مختلف تلاش کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: رشد و توسعه ثروت در غرب مرهون چپاول و استثمار عظیمی است که علیه بشریت به راه انداختند و بردگی اقتصادی مردم را دنبال می کردند؛ به گونه ای که وقتی غربی ها قانون منع کار کودکان را تصویب می کنند مدافعان حوزه انسانیت آن را نشانه پیشرفت و ترقی غرب دانستند.

وی با اشاره به تجربه تاریخی قدرت نمایی اقتصادی در معادلات سیاسی، گفت: در قضیه اولتیماتوم معروف روسیه تعدادی از علمای اصفهان به همراه برخی از تجار به رهبری مرحوم آیت الله آقا نجفی از معامله با شعبه بانک روس و نیز استفاده از برخی کالاهای رایج روسی پرهیز کردند و مسلمانان را نیز به همراهی در این مسئله دعوت کردند و این موضوع که با استقبال مردم روبه رو و موجب مشکلات جدی برای روس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی اقتصادی باید به دور از وابستگی به غرب باشد

خودکفایی اقتصادی باید به دور از وابستگی به غرب باشد