مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-08سياسي

اقتدار توأم با رأفت ویژگی پلیس در تراز انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دفاع ازمظلوم و مبارزه با ظالم یکی از مولفه های دفاع از امنیت است، گفت: اقتدار توأم با رأفت ویژگی پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان کردستان با اشاره به آثار و برکات توجه و ترویج به فرهنگ قرآن در خانواده، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم و در آیات مختلف بندگانش را به رحمانیت خود نوید می دهد.

وی حضور در محضر خداوند را بی واسطه ترین دیدار عنوان کرد و افزود: فقط کافیست با نیت خالص در این محضر قرار گیریم تا پذیرفته شویم.

نماینده ولی فقیه در استان از ماه رمضان به عنوان ماه آمرزش و توبه و بازگشت به سوی خدا نام برد و افزود: ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی است.

وی با بیان اینکه در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می شود، گفت: این بهترین فرصت برای استغفار و برگشت انسان به اصل خویش است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه خدمت صادقانه توأم با اخلاص در ماه رمضان فضیلت فراوانی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: در روایات ائمه معصوم (ع) آمده خدمت به مردم و برآورده کردن حاجات آنان از بسیاری از اعمال، ثواب بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار توأم با رأفت ویژگی پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

اقتدار توأم با رأفت ویژگی پلیس در تراز انقلاب اسلامی است