مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-08پزشكي

تزریق روزانه واکسن کنژوگه به 350 داوطلب زنجانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه به 350 داوطلب زنجانی واکسن کنژوگه تزریق می شود و تا سه روز آتی واکسیناسیون دُز اول به اتمام می رسد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه به 350 داوطلب زنجانی واکسن کنژوگه تزریق می شود و تا سه روز آتی واکسیناسیون دُز اول به اتمام می رسد.

پرویز قزلباش بعد از ظهر امروز ( 18 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا افراد بالای 80 سال در استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: زنجان آمادگی واکسیناسیون همزمان گروه سنی بالای 80 سال و 75 سال را دارد و منتظر اعلام وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 4000 زنجانی داوطلب شرکت در آزمایش بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا شدند، افزود: این واکسن روزانه به حدود 350 داوطلب زنجانی تزریق می شود و اگر با این سرعت واکسیناسیون ادامه پیدا کند، تزریق دُز اول واکسن کنژوگه در استان زنجان به اتمام می رسد و مراقبت های لازم و تحلیل ها انجام می شود.

گفتنی است دُز دوم تزریق این واکسن 28 روز پس از تزریق دُز اول انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه امروز هیچ یک از شهرستان های استان زنجان رنگ قرمز کرونایی ندارد، تصریح کرد: شهرستان های ایجرود، سلطانیه و ماه نشان در وضعیت زرد کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه واکسن کنژوگه به 350 داوطلب زنجانی

تزریق روزانه واکسن کنژوگه به 350 داوطلب زنجانی