مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-08سياسي

حضور حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان از تداوم تحریم ها می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق دولت جوان حزب اللهی، گفت: حضور حداکثری در انتخابات امید دشمنان به تداوم تهدیدها و تحریم ها را به یأس بدل می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق دولت جوان حزب اللهی، گفت: حضور حداکثری در انتخابات امید دشمنان به تداوم تهدیدها و تحریم ها را به یأس بدل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر تلاش برای مشارکت حداکثری و تحقق دولت جوان حزب اللهی در کشور تأکید کرد و گفت: بدون شک مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی سبب امنیت بیشتر کشور و نظام شده و از سوی دیگر امید دشمنان در ادامه تحریم ها و تهدیدها علیه ملت بزرگ ایران را نیز به یأُس بدل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، وی با بیان اینکه دولت آینده باید رونق تولید و پشتیبانی از تولیدکننده و رفع موانع تولید را اولویت خود قرار دهد، تصریح کرد: تولید به معنی تهیه کالا و خدمات مورد نیاز با استفاده از منابع و امکانات موجود و بدون چشمداشت به دست بیگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان از تداوم تحریم ها می شود

حضور حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان از تداوم تحریم ها می شود