مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-08پزشكي

استان بوشهر از وضعیت قرمز خارج شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت شیوع کرونا در همه هشت شهرستان قرمز (خیلی پرخطر) این استان به نارنجی (پرخطر) تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ بندی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت شیوعکرونا در همه هشت شهرستان قرمز (خیلی پرخطر) این استان به نارنجی (پرخطر) تغییر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براین اساس با تغییر وضعیت شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم، تنگستان، جم، کنگان، دشتستان و دشتی که تا پیش از این در وضعیت قرمز قرار داشتند به وضعیت نارنجی تغییر رنگ دادند و شهرستان های عسلویه و دیر نیز همچنان در وضعیت زرد کرونا هستند.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده میزان ابتلا و بستری در بیمارستان های استان بوشهر در شیب کاهشی قرار دارد و روند بستری های ناشی از کرونا از 480 نفر در روز در اول فروردین ماه به 350 نفر کاهش یافته است.

کشمیری ادامه داد: هرچند شمار بستری های کرونایی این استان در زمان حاضر نسبت به بهمن ماه که 60 بیمار در روز بود بسیار بالاتر است اما این آمار نسبت به اوج همه گیری ویروس کرونا روند کاهشی نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر از وضعیت قرمز خارج شد

استان بوشهر از وضعیت قرمز خارج شد