مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-08سياسي

حزب استقلال اسکاتلند در مسیر پیروزی؛ پادشاهی بریتانیا روی لبه تیغ


نتایج مقدماتی انتخابات پارلمانی در اسکاتلند نشان می دهد که حزب استقلال این کشور که وعده برگزاری همه پرسی جدایی از بریتانیا را داده است در آستانه پیروزی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب استقلال اسکاتلند به  رهبری نیکلا استرجئون که وعده داده است در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی یک همه پرسی دیگر برای استقلال از بریتانیا برگزار و پادشاهی متحده بریتانیا را متلاشی خواهد کرد در آستانه پیروزی در انتخابات این کشور قرار دارد و تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد که چه نتیجه ای کسب می کند.

  براساس گزارش رویترز، حزب استقلال اسکاتلند(SNP) در مبارزات انتخاباتی قول داده است که در صورت کسب اکثریت پارلمان، همه پرسی جدایی را برگزار خواهد کرد.

رویترز می گوید، در صورت وقوع این اتفاق، تنشهای زیادی بین بوریس جانسون نخست وزیرهستند.

  براساس گزارش رسانه ها، نتایج مقدماتی انتخابات پارلمانی در اسکاتلند نشان میدهد که حزب استقلال در مسیر پیروزی و کسب چهارمین دوره اداره این کشور قرار دارد و تاکنون در 38 کرسی از 47 کرسی که نتایج در آن اعلام شده موفق به پیروزی شده است.

با این حال رویترز می گوید که در برخی از مناطق شمار حامیان طرفدار اتحاد با بریتانیا افزایش یافته است و این موضوع نشان میدهد که نتایج نهایی کاملا به هم نزدیک خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب استقلال اسکاتلند در مسیر پیروزی؛ پادشاهی بریتانیا روی لبه تیغ

حزب استقلال اسکاتلند در مسیر پیروزی؛ پادشاهی بریتانیا روی لبه تیغ