مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08اقتصادي

خرابی هندوانه و پیاز در میدان میوه و تره بار یزد


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به فراوانی اقلام مختلف میوه در میادین استان، این فراوانی بیش از حد را باعث خرابی برخی اقلام مانند هندوانه و پیاز ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به فراوانی اقلام مختلف میوه در میادین استان، این فراوانی بیش از حد را باعث خرابی برخی اقلام مانند هندوانه و پیاز ذکر کرد.

حسین مشرف در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فراوانی میوه و تره بار به دلیل ورود به فصل جدید و از طرفی کاهش چشمگیر صادرات، تا حد زیادی قیمت میوه و تره بار را کاهش داده است.

وی با بیان این که کاهش صادرات باعث فراوانی بیش از حد و هدر رفت انواع میوه و تره بار در میادین است، تصریح کرد: این مشکل در میدان بیشتر شامل هندوانه و پیاز است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد در رابطه با قیمت این دو کالا در میادین استان بیان کرد: هر کیلو پیاز از یک هزار تا سه هزار تومان و هندوانه از 500 تا 1500 تومان است.

وی در مورد قیمت دیگر میوه های تابستانی موجود در بازار یزد نیز عنوان کرد: هر کیلو گرم طالبی از 3 تا 5 هزار تومان، ملون از 1500 تا 3 هزار تومان و قیمت شمام نیز بدون تغییر از 1500 تا 3 هزار تومان است.

مشرف تصریح کرد: هر کیلو گوجه فرنگی از 2000 تا 4500 تومان، هر کیلو خیارسبز مینی از 2 تا 5 هزار تومان و خیار گلخانه ای از یک هزار تا چهار هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی هندوانه و پیاز در میدان میوه و تره بار یزد

خرابی هندوانه و پیاز در میدان میوه و تره بار یزد