مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08سياسي

نیازمند تدوین برنامه های مشخص و اعتبار لازم در حوزه گردشگری کرمان هستیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر ارتقای زیرساخت های گردشگری این استان گفت: نیازمند تدوین برنامه های مشخص و اعتبار لازم بر اساس ظرفیت های استان در حوزه گردشگری هستیم.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر ارتقای زیرساخت های گردشگری این استان گفت: نیازمند تدوین برنامه های مشخص و اعتبار لازم بر اساس ظرفیت های استان در حوزه گردشگری هستیم.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی در نشست کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به لزوم واگذاری طرح های مرمت و احیای بناهای تاریخی به بخش خصوصی اشاره و اظهار کرد: بناهای تاریخی زیادی در استان کرمان وجود دارد که با احیای آنها می توان گردشگری استان را رونق داد و این امر با همکاری بخش خصوصی و NGOها و همچنین نظارت میراث فرهنگی و شهرداری تحقق پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه مرمت و احیای ابنیه تاریخی استان کرمان در اولویت این معاونت بوده است افزود: معاونت عمرانی استانداری همچون سالهای گذشته حمایت های خود را در این زمینه خواهد داشت و بدون شک با ورود بخش خصوصی به این حمایت ها جامه عمل پوشانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تدوین برنامه های مشخص و اعتبار لازم در حوزه گردشگری کرمان هستیم

نیازمند تدوین برنامه های مشخص و اعتبار لازم در حوزه گردشگری کرمان هستیم