مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08سياسي

نماینده بوشهر:منطقه آزاد با شرایط فعلی باعث گرانی و رانت خواری است


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد بوشهر مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه تلاش مان را به کار گرفته ایم تا با افزایش توان شرکت های تولیدی و فعالان حوزه کسب و کار شاهد افزایش نرخ اشتغال بویژه اشتغال جوانان بومی باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر اضافه کرد: از این رو برای پیگیری مطالبات و درخواست های مردمی و عمل به وظایف قانونی بویژه نظارت میدانی از پروژه ای بازدید شد که متأسفانه بعضی از افراد از روی غرض ورزی و تشویش اذهان عمومی و یا از روی ناآگاهی، صرف حضور بنده در این بازدید را به منزله حمایت از آن تلقی کرده اند.

جمیری بیان کرد: در راستای تقویت منافع موکلانم موافق توسعه و پیشرفت متوازن هستم که البته اعتقاد دارم این مهم با ویژه خواری و استفاده از رانت محقق نخواهد شد و از سازمان های نظارتی بارها درخواست کرده ام اگر مجموعه ای تخلفی داشته برخورد قانونی شود و اگر موردی ندارد جهت تسریع در روند امور و تحقق منافع عمومی موانع احتمالی را رفع کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب احداث منطقه آزاد بوشهر تصریح کرد: بدون ایجاد زیرساخت مناسب و اصلاح ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بوشهر:منطقه آزاد با شرایط فعلی باعث گرانی و رانت خواری است

نماینده بوشهر:منطقه آزاد با شرایط فعلی باعث گرانی و رانت خواری است