مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-08سياسي

برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان


مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان خبر داد.

جواد راستی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه اصفهان با همکاری مرکز نوآوری صنایع سرگرمی این دانشگاه و حمایت وزارت کشور و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان را 29 تا 31 اردیبهشت ماه به صورت آنلاین برگزار می کند.

وی هدف اصلی این رویداد را تسهیل گری، در زمینه های محورهای ارتقاء سطح سلامت روان، روانشناسی مثبت، خودمراقبتی و تاب آوری اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند در کنار منتورها و مشاورین با تجربه حوزه کسب وکار و روانشناسی و مشاوره، ایده خود را مطرح و در نهایت بتوانند کسب و کار خود را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، این برنامه را یک رویداد نوین در یک حوزه دیرین دانست و افزود: این رویداد با هدف کشف ایده های جدید، شبکه سازی با افراد مختلف، بهره مندی از مشاوره منتورها، آشنایی با نحوه تیم سازی و یادگیری راه اندازی کسب و کار همراه با جوایز نقدی و حمایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان

برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان