مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-08اقتصادي

با برنج هاشمی و راه های خرید آن آشنا شوید!


برنج، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد غذایی ایرانیان محسوب می شود که به نوعی می توان آن را قوت غالب مردمان ایران در نظر گرفت و با توجه به این که در کشور ایران و علی الخصوص در قسمت های شمالی ایران، - کشت برنج انجام می شود، لذا ایران به عنوان یکی از برترین تولید کننده های برنج در خاورمیانه و حتی جهان شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گیلان کشت، برنج هاشمی، به عنوان یکی از برترین و با کیفیت ترین انواع برندهای تولید برنج در ایران می باشد که با توجه به کیفیت بالایی که این نوع برنج دارد، باعث شده است تا میزان استفاده از این برنج، روز به روز در حال افزایش باشد و در بسیاری از استان های ایران، این برنج به عنوان یک برنج با کیفیت و خوش پخت شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع برنج، در مقابل بسیاری از برنج های موجود در بازار، از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و لذا قیمت این برند برنج، کمی بالاتر از سایر برنج ها می باشد.

اما با توجه به این که طعم این نوع برنج، بسیار بهتر از سایر انواع برنج ها می باشد، لذا مردم ایران که کیفیت غذا برای آن ها بسیار مهم است، همواره سعی می کنند تا از این نوع برنج برای پخت و پز و خوراک خود استفاده کنند و از کیفیت بالا و طعم بسیار خوبی که دارد، لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برنج هاشمی و راه های خرید آن آشنا شوید!

با برنج هاشمی و راه های خرید آن آشنا شوید!