مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-08سياسي

مشارکت در انتخابات آری در اداره کشور نه / از دغدغه رهبری تا نگرانی دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حتی بی رمغ ترین روزگار زندگی دانشجویی در عصر زرد رنگ کرونایی و البته سیاست زده به معنای واقعا بد کلمه که عطر و بوی خوش همه دغدغه های دانشجویی را گرفته است باعث نشد تا این جلسه از جذایتش کم شود.

- گزارش ویژه بررسی موضوعی مشارکت در دیدارهای دانشجویی با رهبر انقلاب مشارکت در انتخابات آری در اداره کشور نه / از دغدغه رهبری تا نگرانی دانشجویان در انتخابات گذشته مجلس آمار مشارکت یک سیلی شد و مستقیم به صورت تک تکمان خورد تا ما را از خواب تحلیل های خیالی بیدار کند و همینطور هم شد.

حالا بیشتر از هرچیزی نگران مشارکت هستیم.

نگران آن سرمایه انسانی که در جنگ و قحطی هم پای کار این انقلاب بوده است و حالا تصمیم گرفته است که کنار بایستد تا ببیند آیا او هم آن ارزش را متقابلا دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حتی بی رمغ ترین روزگار زندگی دانشجویی در عصر زرد رنگ کرونایی و البته سیاست زده به معنای واقعا بد کلمه که عطر و بوی خوش همه دغدغه های دانشجویی را گرفته است باعث نشد تا این جلسه از جذایتش کم شود.

دانشجو سرش برای دعوا درد می کند و کدام قفس مثل انتخابات ریاست جمهوری می تواند آن نیاز به مبارزه را ارضا می کند؟ قطعا در این اوضاع هر مبارزی به یک راهنمای اهل فن و چه بهتر حکیم نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات آری در اداره کشور نه / از دغدغه رهبری تا نگرانی دانشجویان

مشارکت در انتخابات آری در اداره کشور نه / از دغدغه رهبری تا نگرانی دانشجویان