مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-08سياسي

مقدمات رقابت آزاد و عادلانه در انتخابات فراهم شود


دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس گفت: باید به جای دو قطبی سازی فضای انتخابات، مقدمات رقابت سالم، آزاد و عادلانه مبتنی بر اصول انتخابات فراهم شود که در آن گروه ها و جریانات شناسنامه دار با رویکرد برنامه محوری و توجه به نیاز و مطالبات مردم نقش محوری داشته باشند.

- ایسنا/فارس دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس گفت: باید به جای دو قطبی سازی فضای انتخابات، مقدمات رقابت سالم، آزاد و عادلانه مبتنی بر اصول انتخابات فراهم شود که در آن گروه ها و جریانات شناسنامه دار با رویکرد برنامه محوری و توجه به نیاز و مطالبات مردم نقش محوری داشته باشند.

جمیله کریمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط فعلی، نقش و میزان مشارکت مردم و الزامات مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است، چرا که مشارکت شهروندان در این عرصه سیاسی موجب تقویت همبستگی، وحدت ملی و نهایتا تضمین امنیت ملی می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: جامعه ایرانی همواره ثابت کرده که اهل انتخابات است و مردم ایران اعتقاد دارد که صندوق رأی مناسب ترین راه برای بهبود اوضاع کشور محسوب می شود.

عضو شورای منطقه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ادامه داد: اینکه مردم در انتخابات آینده چطور رفتار خواهند کرد و آیا قرار است رکورد پایین ترین مشارکت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات رقابت آزاد و عادلانه در انتخابات فراهم شود

مقدمات رقابت آزاد و عادلانه در انتخابات فراهم شود