مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-08ورزشي

قاسم حدادی فر را مقابل استقلال نداریم


سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به تغییر زمان مسابقه تیمش مقابل استقلال تهران، گفت: در بازی مقابل استقلال به غیر از قاسم حدادی فر، - ایسنا/اصفهان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به تغییر زمان مسابقه تیمش مقابل استقلال تهران، گفت: در بازی مقابل استقلال به غیر از قاسم حدادی فر، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

علی شجاعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه تغییر زمان مسابقه در مقابل استقلال تهران تمام برنامه های ما را بر هم زد و تیم را با مشکلات زیادی روبرو کرد.

وی افزود: طبق برنامه قبلی قرار بود تمام تیم طی یک پرواز عازم تهران شود، اما با شرایط جدید برای این سفر مجبور شدیم با سه پرواز عازم تهران شویم، بخشی از تیم شب گذشته و بخش عمده تیم امروز با دو پرواز متفاوت به تهران خواهند آمد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به داوران این بازی گفت: نگرانی بیشتر ما مربوط به داوری بازی است.

پیام حیدری از داوران خوب کشور است، اما بازی های پیش از دربی تهران همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است و معمولاً توصیه هایی به داوران می شود.

شجاعی اضافه کرد: امیدواریم داوران در استفاده از کارت های زرد و قرمز مماشات به خرج ندهند و چون این بازی پیش از دربی تهران انجام می شود، ما قربانی مصلحت اندیشی نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم حدادی فر را مقابل استقلال نداریم

قاسم حدادی فر را مقابل استقلال نداریم