مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-08سياسي

واکسن کرونای ایران-کوبا کم خطر و با اثربخشی بالایی همراه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان مصطفوی مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا، عضو هیئت علمی و مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور در برنامه دارونامه با بیان اینکه رسالت متخصصان امر، - مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا گفت: ما این اطمینان را به مردم می دهیم که واکسنی که فاز سوم کارآزمایی بالینی خود را طی می کند کم خطر و با اثربخشی بالایی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان مصطفوی مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا، عضو هیئت علمی و مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور در برنامه دارونامه با بیان اینکه رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است گفت: رسانه می تواند افراد متخصص واقعی را شناسایی و حرف های آن ها را به جامعه منتقل کند.

وی افزود: وقتی موضوعی به اهمیت کرونا مطرح می شود که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت الشعاع قرار می دهد تاثیرپذیری از اخبار کذب و انحرافات نیز بیشتر می شود و لذا انتظار داریم که حساسیت ها نسبت به این موضوع بیشتر شود.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا اظهارکرد: اگر قرار باشد که به سازمان های تأییدگر کشورمان هم شک و شبهه داشته باشیم دیگر سنگی روی سنگ بنا نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونای ایران-کوبا کم خطر و با اثربخشی بالایی همراه است

واکسن کرونای ایران-کوبا کم خطر و با اثربخشی بالایی همراه است