مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-08سياسي

امام جمعه یزد: لزوم ساخت خط ریلی از استان های مختلف ایران به نجف و کربلا


امام جمعه یزد، خواستار پیگیری جدی از سوی دولت و ستاد عتبات عالیات برای احداث خط ریلی از استان های مختلف از جمله یزد به نجف و کربلا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد اظهار کرد: ضروری است که نسل های آینده ما امکان آشنایی و زیارت اهل بیت(ع) را داشته باشند زیرا اساس دین و انقلاب ما نیز آشنایی با سیره اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که مردم ایران اسلامی به ویژه استان یزد، علاقمند به اهل بیت(ع) هستند، افزود: حتی کسانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند، علاقمند به انجام کاری برای زوار امام حسین(ع) و سایر ائمه(ع) هستند.

ناصری تاکید کرد: عشق اهل بیت(ع) باید در قلب جوانان ما نهادینه شود زیرا این محبت، عشق به خدا را به دنبال خواهد داشت و مسیر کمال را به آنها نشان می دهد.

امام جمعه یزد با اشاره به مشارکت خوب ارادتمندان به اهل بیت(ع) در امر بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد: امروز به عنوان یک وظیفه و تکلیف لازم است در زمینه بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنیم.

وی با اشاره به لزوم مشارکت خیران برای احداث صحن های مختلف در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین ادامه داد: شایسته است که هیئت های مذهبی نیز به میدان بیایند و در این زمینه مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: لزوم ساخت خط ریلی از استان های مختلف ایران به نجف و کربلا

امام جمعه یزد: لزوم ساخت خط ریلی از استان های مختلف ایران به نجف و کربلا