مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-08سياسي

مسئولان با رفع موانع به ترویج ازدواج کمک کنند


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ازدواج بالاترین بنا در جامعه است، گفت: یکی از مهمترین موانع ازدواج مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری و گرانی است و باید مسؤولان نسبت به رفع موانع ازدواج اهتمام داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی پیش از ظهر امروز در برنامه رسانه ایبه این میل غریزی پاسخ داد ولی شما این راه رابسته و دنبال حرام رفته اید.

وی ادامه داد: متأسفانه قوم لوط پاسخشان یک کلمه بود که اگر راست می گویی و تو پیامبر خدا هستی بگو عذاب الهی بیاید و ما را نابود کند و ایشان هم دعا کرد خدایا من را بر این قوم مفسد پیروز کن و خدا عذاب را نازل کرد.

رفیعی با اشاره به عوامل و موانع تشکیل خانواده گفت: در اسلام تشکیل خانواده یک اصل و اساس است و هیچ ساختمانی محکم تر، زیباتر و عزیزتر از ازدواج نیست و در روایت داریم که مسکین کسی است که همسر ندارد زیرا آرامش و سکونت ندارد.

وی افزود: امیرالمؤمین علیه السلام فرمودند سه چیز را به تأخیر نیندازید اول نماز وقتی زمانش رسیده است، دوم تشییع جنازه وقتی که میت تجهیز شد و سوم ازدواج زمانی که کفوی برای انسان پیدا شد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: پیامبر فرمودند کسی که پنج چیز دارد دیگر چیزی از سعادتمندی دنیا کم ندارد و باید شاکر باشد اول زن صالح و خوب که او را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با رفع موانع به ترویج ازدواج کمک کنند

مسئولان با رفع موانع به ترویج ازدواج کمک کنند