مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-08ورزشي

اقدامات جدید همواره با مخالفت همراه است


فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای گسترش فعالیت ها و توجه به نیاز جامعه مخاطب انجام داده و طبیعی است برخی اقدامات جدید در ابتدا با انتقاداتی رو برو شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی سروش پورآزاد گفت: فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای گسترش فعالیت ها و توجه به نیاز جامعه مخاطب انجام داده و طبیعی است برخی اقدامات جدید در ابتدا با انتقاداتی رو برو شوند.

سروش پورآزاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فعالیت کمیته فیتنس و راه اندازی این بخش در فدراسیون و هیات های استانی اظهار کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جامعه مخاطب بسیاری را تحت پوشش دارد، به طور مثال رشد تعداد باشگاه های ورزشی در هر شهر می تواند نشان دهد که چه تعداد ورزشکار با مجموعه بدنسازی و پرورش اندام در ارتباط هستند.

وی افزود: فیتنس یکی از بخش هایی است که پیش از این مغفول مانده بود و عدم فعالیت در این حوزه به ورزشکاران و مربیان فعال در این حوزه ضربه می زد.

پورآزاد خاطرنشان کرد: با راه اندازی کمیته فیتنس فدراسیون و فعالیت کمیته های این رشته در استان ها شاهد بودیم که این شاخه توانست علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند و در این میان ورزشکاران و چهره هایی از سایر رشته های ورزشی هم دیده شدند، در نهایت هم با برگزاری مسابقات می توانیم بگوییم این رشته و فعالیت باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جدید همواره با مخالفت همراه است

اقدامات جدید همواره با مخالفت همراه است