مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-08پزشكي

هشدار پزشکان در آمریکا نسبت مصرف داروهایی که فشارخون را افزایش می دهند


نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد یک پنجم آمریکایی های مبتلا به عارضه پرفشاری خون از داروهایی نظیر برخی از مُسکن ها استفاده می کنند که از جمله عوارض جانبی آنها، - نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد یک پنجم آمریکایی های مبتلا به عارضه پرفشاری خون از داروهایی نظیر برخی از مُسکن ها استفاده می کنند که از جمله عوارض جانبی آنها، بالا بردن فشار خون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج اولیه یک بررسی نشان می دهد: نزدیک به یک پنجم مردم ایالات متحده که دارای فشار خون بالا هستند از داروهایی مصرف می کنند که می توانند فشار خون آنان را افزایش دهد.

پزشکان اظهار داشتند این یافته ها نگران کننده است چرا که بسیاری از افراد در کنترل فشار خون بالای خود با مشکل روبرو هستند.

در این بررسی به داروهایی پرداخته شده که می تواند در افزایش بیشتر فشار خون نقش داشته باشد و بیماران و پزشکان باید نسبت به عوارض این داروها آگاهی داشته باشند.

از جمله بیشتر این داروها که مصرف آنها متداول است می توان به داروهای افسردگی، داروهای غیر استروییدی ضد التهابی همچون ایبوپروفن و داروهای استروییدی اشاره کرد.

همچنین محققان در پاسخ به این پرسش که آیا پزشکان به بیماران مبتلا به عارضه فشار خون نسبت به مصرف این داروها هشدار می دهند، اظهار داشتند: احتمالا شاهد این آگاه سازی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پزشکان در آمریکا نسبت مصرف داروهایی که فشارخون را افزایش می دهند

هشدار پزشکان در آمریکا نسبت مصرف داروهایی که فشارخون را افزایش می دهند