مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-08پزشكي

پیشنهاد ممنوعیت ورود به شیراز در تعطیلات عید فطر


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پیشنهاد دانشگاه برای ممنوعیت ورود به شیراز در تعطیلات عید فطر با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه، از پیگیری برای راه اندازی پرتال جامع واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به عنوان نخستین دانشگاه کشور خبر داد و افزود: این پرتال در روزهای آینده، برای ثبت اطلاعات مرتبط با واکسیناسیون عمومی کووید 19 در استان فارس به مرحله بهره برداری رسیده و برای استفاده عمومی، اطلاع رسانی می شود.

رییس دانشگاه ضمن ابراز نگرانی از ادامه دار شدن موج چهارم بیماری در سطح جامعه، تاکید کرد: در شرایطی قرار داریم که این پاندمی جان تک تک اعضای جامعه، به ویژه گروه های آسیب پذیری مانند سالمندان و بیماران زمینه ای را تهدید می کند و لازم است یکایک ما با جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی، در قطع زنجیره های انتقال این ویروس و حفظ سلامت عمومی سهیم شویم.

دکتر لطفی اظهار کرد: اگرچه در طی روزهای پایانی هفته گذشته شاهد کاهش نسبی آمار ورودی به بیمارستان ها بوده ایم، اما این شرایط شکننده است و شیراز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

او با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون عمومی، آن را به عنوان یکی از اولویت های مجموعه سلامت فارس عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه واکسیناسیون در شهرها و روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ممنوعیت ورود به شیراز در تعطیلات عید فطر

پیشنهاد ممنوعیت ورود به شیراز در تعطیلات عید فطر