مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-08سياسي

ممنوعیت ورود و خروج به البرز در تعطیلات عید فطر/روند شیوع بیماری تحت کنترل است


استاندار البرز با اشاره به اینکه با رعایت حداکثری صنوف و مردم موفق شده ایم با شیب نزولی کرونا در استان همراه باشیم، گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ورود به تمامی استان های کشور در ایام تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله باویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه کمیته های مربوطه گزارش های لازم را ارئه دادند، گفت: با توجه به مدیریتی که در البرز با همراهی ویژه مردم و اصناف صورت گرفت این بار نیز مورد تقدیر ستاد ملی قرار گرفتیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی مردم و بویژه صنوف، ادامه داد: شیب بستری ها و فوتی های البرز در موج چهارم شیوع کرونا با سرعت بالاتری نسبت به تهران در حال نزول است.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است و هر گونه ورود و خروجی با پلاک های غیر بومی ممانعت و جریمه می شود.

وی افزود: فرمانداران، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در البرز باید در خصوص اعمال محدودیت ترددها در تعطیلات پیش رو به جد حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود و خروج به البرز در تعطیلات عید فطر/روند شیوع بیماری تحت کنترل است

ممنوعیت ورود و خروج به البرز در تعطیلات عید فطر/روند شیوع بیماری تحت کنترل است