مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-08سياسي

18 واحد فناور در مرکز رشد بیوتکنولوژی کشاورزی مستقر شدند


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال از استقرار 18 هسته و واحد فناور در این مرکز طی سال 99 خبر داد.

- به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، سید علی نور حسینی در نشست بررسی عملکرد مرکز و تفویض امور مرکز رشد به پژوهشکده بیوتکنولوژی جانوری، با ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته در مرکز رشد برای جذب هسته و واحدهای فناور از اخذ گواهی دانش بنیان برای دو واحد فناور و جذب و استقرار 18 هسته و واحد فناور در این مرکز طی سال 99 خبر داد.

وی گفت: این مرکز از این نظر در میان مراکز رشد وابسته به مؤسسات زیر نظر سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.

نور حسینی پیشنهاد کرد که قراردادهای اجاره فضای فیزیکی به قراردادهای اجاره فضای فیزیکی- حمایتی تبدیل شود و علاوه بر شورای فنی ارزیابی طرح ها، شورایی جداگانه متشکل از اعضای پژوهشگاه تشکیل شود تا در مورد سایر امور مرکز رشد تصمیم گیری کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد شرکتهای مستقر، به ضرورت حضور کارشناس امور اداری و نگهبان برای تسهیل فعالیت شرکتها اشاره کرد و با توجه به رو به اتمام بودن مدت تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و پارک علم و فناوری گیلان و لزوم بازبینی در مفاد تفاهم نامه و شفاف سازی بندهای آن، پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 واحد فناور در مرکز رشد بیوتکنولوژی کشاورزی مستقر شدند

18 واحد فناور در مرکز رشد بیوتکنولوژی کشاورزی مستقر شدند