مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-08سياسي

لیگ نوآوری؛ فعال سازی استعدادهای دانشجویان و هدایت به سمت کارآفرینی


دبیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد می گوید لیگ نوآوری یک اتفاق بسیار مهم در سطح دانشگاه فردوسی مشهد بوده و هر ساله تعداد مخاطبان شرکت کننده در آن رو به افزایش است و ما امیدواریم که بتوانیم این فعالیت ها را گسترش داده و اتفاقات مثبت بیشتری .

- دبیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد می گوید لیگ نوآوری یک اتفاق بسیار مهم در سطح دانشگاه فردوسی مشهد بوده و هر ساله تعداد مخاطبان شرکت کننده در آن رو به افزایش است و ما امیدواریم که بتوانیم این فعالیت ها را گسترش داده و اتفاقات مثبت بیشتری برای دانشجویان رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امیر حجتی درباره سابقه و اهداف لیگ نوآوری بیان کرد: لیگ نوآوری از سه سال گذشته در طرحی مشترک از سوی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و معاونت پژوهش و فناوری، فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایجاد بستری برای فعال سازی استعدادها و توانمندی های دانشجویان در حوزه های مختلف و آموزش و هدایت دانشجویان به سمت مسیر کارآفرینی، از جمله اهداف اولیه این لیگ هستند.

در دو دوره نخست، این لیگ به صورت درون دانشگاهی برگزار می شده است.

امسال این لیگ به صورت ملی برگزار می شود و تمامی گروه های سنی از جمله دانش آموزان، دانشجویان و دانشجویان فارغ التحصیل می توانند شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ نوآوری؛ فعال سازی استعدادهای دانشجویان و هدایت به سمت کارآفرینی

لیگ نوآوری؛ فعال سازی استعدادهای دانشجویان و هدایت به سمت کارآفرینی