مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-08پزشكي

واکسیناسیون مادران باردار از هفته گذشته در خراسان جنوبی آغاز شده است


جانشین مسئول دفتر مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: ابلاغیه واکسیناسیون مادران باردار در خراسان جنوبی صادر و واکسیناسیون این گروه از هفته گذشته در استان آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین مسئول دفتر مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: ابلاغیه واکسیناسیون مادران باردار در خراسان جنوبی صادر و واکسیناسیون این گروه از هفته گذشته در استان آغاز شده است.

ماسوری، امروز شنبه 18 اردیبهشت به رسانه های گروهی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان جنوبی تا کنون 150 مادر باردار به این بیماری مبتلا شده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان جنوبی تاکنون 386 مادر باردار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از این تعداد تنها 150 مورد مثبت قطعی اعلام و در بیمارستان ها بستری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماسوری یادآور شد: عوارض ناشی از بیماری کرونا در مادران باردار با سایر گروه ها متفاوت نبوده، اما به دلیل پایین آمدن سیستم ایمنی بدن در این گروه عوارض شدید تری ایجاد می کند.

هم اکنون 235 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند که 145 نفر تست کرونای مثبت دارند؛ از این تعداد 27 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و حال 13 نفر آنان نامساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون مادران باردار از هفته گذشته در خراسان جنوبی آغاز شده است

واکسیناسیون مادران باردار از هفته گذشته در خراسان جنوبی آغاز شده است