مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-08اقتصادي

تاثیر سیستم انتقال آب فرسوده شهرها بر هدررفت آب


کاهش بارندگی و افزایش دما شرایط کم آبی را در بیشتر استان های کشور طی بهار و تابستان امسال رقم خواهد زد.

یک کارشناس آب ضمن اشاره به لزوم همکاری و همراهی دستگاه ها، - کاهش بارندگی و افزایش دما شرایط کم آبی را در بیشتر استان های کشور طی بهار و تابستان امسال رقم خواهد زد.

یک کارشناس آب ضمن اشاره به لزوم همکاری و همراهی دستگاه ها، مسئولان و مردم برای عبور از این شرایط، بر ضرورت مدیریت آب تاکید کرد و گفت: متاسفانه جای مدیریت آب در کشور خالی است.

حسین رفیع در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به ضرورت مدیریت منابع آب در کشور اظهار کرد: مدیریت حوزه آب امری حیاتی است چراکه مدیریت آب کمک می کند تا در لحظات بحرانی مانند وقوع سیل یا خشکسالی بتوان ضمن مدیریت شرایط بحران به بهترین شکل از منابع آب بهره مند شد این در حالیست که جای مدیریت آب در کشور خالی است.

وی درباره راهکارهای مقابله با خشکسالی از جمله صرفه جویی در مصرف آب اظهار کرد: این راهکارها در استان های مختلف، متفاوت است چراکه در استانی مانند تهران میزان مصرف آب شهری در آن بالا است اما در برخی استان های دیگر بخش عمده آب در بخش کشاورزی یا صنعت مصرف می شود و لازم است در این بخش ها آب صرفه جویی شود بنابراین نمی توان برای تمام مناطق کشور یک نسخه واحد برای مقابله با خشکسالی پیچید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر سیستم انتقال آب فرسوده شهرها بر هدررفت آب

تاثیر سیستم انتقال آب فرسوده شهرها بر هدررفت آب