مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-08اقتصادي

معاون بازرگانی یزد: مشکلی در تامین بازار نداریم


معاون امور بازرگانی سازمان صمت یزد گفت: خوشبختانه در بازار کالاهای اساسی یزد همه چیز به وفور یافت می شود و کمبودی در تامین و توزیع نداریم.

- ایسنا/یزد معاون امور بازرگانی سازمان صمت یزد گفت: خوشبختانه در بازار کالاهای اساسی یزد همه چیز به وفور یافت می شود و کمبودی در تامین و توزیع نداریم.

علی افشارپور در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: خوشبختانه تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در هفته پایانی ماه مبارک رمضان به مقدار لازم در بازار موجود است و هیچ کمبودی در تامین آن ها وجود ندارد.

وی به کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار یزد اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه فراوانی تولید و توزیع دام در استان ها و همچنین با رایزنی های سازمان صمت، قیمت گوشت قرمز تا 125 هزار تومان کاهش یافته است.

افشارپور با بیان این که قیمت گوشت مرغ تغییری نداشته است، اضافه کرد: هر کیلوگرم مرغ با قیمت 24 هزار و 900 تومان در بازار یزد به فروش می رسد و با توجه به تولید مازاد نیاز استان، در تامین آن مشکلی وجود ندارد.

وی در رابطه با قیمت تخم مرغ نیز اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو تخم مرغ در بازار استان 16 هزار و 900 تومان است.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان در پایان در رابطه با دیگر کالاها نیز اضافه کرد: شکر در بسته بندی های 900 گرمی به قیمت 7800 تومان و روغن نیز به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بازرگانی یزد: مشکلی در تامین بازار نداریم

معاون بازرگانی یزد: مشکلی در تامین بازار نداریم