مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-08سياسي

پایگاه های امدادی سمنان به 17 باب افزایش می یابد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: شمار پایگاه های امدادی این استان تا پایان دولت از 14 به 17 باب افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مظفر محمدخانی پیش از ظهر امروز به مناسبت 18 اردیبهشت ماه، روز جهانی هلال احمر در نشست خبری اظهار کرد: 23 عنوان برنامه متنوع در هفته هلال احمر در استان سمنان اجرا می شود.

او افزود:اهدای خون از سوی داوطلبان، جوانان و همکاران جمعیت هلال احمر استان سمنان در این هفته صورت می گیرد و کاروان سلامت به روستاهای محروم و دورافتاده این استان اعزام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری جشنواره خاطره نویسی و دل نوشته، مسابقه طراحی پوستر و افتتاح خانه های هلال در شهرستان های مختلف استان خبر داد و گفت: 13 خانه هلال در شهرستان های سمنان با استفاده از ظرفیت مردمی و توان جامعه به بهره برداری می رسد.

محمدخانی اظهار کرد: با افتتاح این خانه ها، شمار خانه های هلال در استان سمنان به 79 باب افزایش می یابد و تلاش می شود تا پایان دولت تدبیر و امید، تعداد این خانه ها به 90 باب برسد.

او گفت: تا پایان سال 1400 شمار خانه های هلال در استان سمنان به 100 باب خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: ارائه خدمات درمانی و توان بخشی در هفته هلال احمر با تخفیف 30 تا 40 درصدی به مراجعان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های امدادی سمنان به 17 باب افزایش می یابد

پایگاه های امدادی سمنان به 17 باب افزایش می یابد