مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08اقتصادي

وجود 100 واحد راکد در همدان/ احیای 120 واحد طی سال گذشته


معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه 100 واحد راکد در همدان وجود دارد گفت: طی سال گذشته 120 واحد تولیدی کوچک و بزرگ احیا شد.

- ظاهر پورمجاهد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال 98 واحدهای راکد به مرور مورد بررسی قرار گرفته که امسال نیز باقی مانده همان لیست در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه به منظور بررسی و رفع مشکل واحدهای تولیدی با دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و مجریان جلساتی برگزار می شود افزود: در حال حاضر 100 واحد تولیدی راکد و غیر فعال در استان وجود دارد که به مرور بررسی و مشکل آنها برطرف می شود.

معاون اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه سامانه اطلاعاتی از سوی جهاد کشاورزی، صنعت، معدن تجارت و میراث فرهنگی به منظور درج اطلاعات واحدهای راکد ایجاد شده است بیان کرد: در استانداری برای پیگیری رفع مشکلات واحدها با مراجعه به این سامانه اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به وضعیت واحد زمرد آسیا خاطرنشان کرد: بین شرکای این واحد اختلاف وجود دارد به طوری که حدود 16 سال است که یک قسط ازمرتب با دستگاه های اجرایی جلسه داریم تا یا این واحدها به صاحب اصلی خود برگردند یا به سرمایه گذاران جدید واگذار شوند که سال گذشته چند مورد به سرمایه گذار جدید واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 100 واحد راکد در همدان/ احیای 120 واحد طی سال گذشته

وجود 100 واحد راکد در همدان/ احیای 120 واحد طی سال گذشته