مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08اقتصادي

بیمه؛ گره کور قالی بافان زنجانی/موفقیتم را مدیون دعای بافنده هایم می دانم


روزگاری را سپری می کنیم که بیکاری و اشتغال به مسئله نخست و مهم کشور تبدیل شده است، در حالی که هنر صنعت فرش می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و حتی پیشتازی آن در معنا بخشیدن به اقتصاد مقاومتی بیش از پیش بی انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، می گوید از 34 سال پیش یعنی وقتی شش ساله بودم قالی بافی را یاد گرفتم و اولین گره را خدا رحمت کند گلی خانم همسایه مان بهم یاد داد.

صحبت از آقای عیسی هاشملو فروشنده و تولید کننده فرش دست بافت پشمی و کار آفرین زنجانی است که به گفته خودش موفقیت هایش را مرهون تلاش و پشتکاری که داشته است، می داند.

هاشملو از سال 1383 تولید فرش را با سرمایه 2 میلیون تومانخانواده هستند و حتی زندانیانی که روزگار پایشان را به زندان کشیده است، اشتغال ایجاد کرده است.

در ادامه گفت و گوی با عیسی هاشملو کارآفرین و تولید کننده فرش دستبافت استان ترتیب دادیم که ماحصل این گفت و گوی 40 دقیقه را در ادامه می خوانیم.

  فارس: خودتان را کامل برای مخاطبان ما معرفی کنید؟ کار آفرین زنجانی: بنده عیسی هاشملو متولد 1360هستم، فروشنده و تولید کننده فرش دست باف پشمی در استان زنجان هستم.

فارس: فعالیت در حوزه فرش را چگونه و از چه زمانی آغاز کردید و هدفتان چه بود؟ عیسی هاشملو: من از 6 سالگی قالی بافی را آغاز کردم و نخستین گره را گلی خانم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه؛ گره کور قالی بافان زنجانی/موفقیتم را مدیون دعای بافنده هایم می دانم

بیمه؛ گره کور قالی بافان زنجانی/موفقیتم را مدیون دعای بافنده هایم می دانم