مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08سياسي

مشارکت گسترده در انتخابات سرمایه ملی است / وعده ها واقعی باشند


امام جمعه بجنورد مشارکت گسترده در انتخابات را سرمایه ملی دانست و گفت: تمام اضلاع انتخابات باید در ایجاد شور و مشارکت گسترده در این فرآیند سیاسی تلاش کنند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح شنبه در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به انتخابات در پیش رو اظهار کرد: اگر دشمن بداند نظام اسلامی از پشتوانه مردم بهره مند است به فکر آسیب رساندن به کشور نخواهد افتاد.

امام جمعه بجنورد مشارکت گسترده در انتخابات را سرمایه ملی دانست و گفت: مردم، مجریان انتخابات و کسانی که صلاحیت آن ها برای نامزدی در انتخابات تأیید می شود به عنوان اضلاع فرایند انتخابات، نقش مهمی در این کارزار دارند و همه این اضلاع باید در ایجاد شور و مشارکت انتخاباتی دخیل باشند.

وی افزود: برخی داوطلبان از هم اکنون وعده هایی به مردم می دهند که در اختیار قانونی آن ها نیست و نیاز به تصویب دستگاه های مختلف دارد که این وعده ها تنها برای اخذ رأی است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه این افراد باید برنامه های عملیاتی بر مبنای قانون وعده دهند، بیان کرد: مردم هوشیار هستند و به کسی که وعده های غیرعملی می دهد اقبالی نشان نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت گسترده در انتخابات سرمایه ملی است / وعده ها واقعی باشند

مشارکت گسترده در انتخابات سرمایه ملی است / وعده ها واقعی باشند