مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08سياسي

ماجرای استخراج بیت کوین در شهرداری تهران/انتقاد از عملکردحناچی در اجرا


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخراج بیت کوین در شهرداری، وضعیت کرونا در پایتخت، عملکرد حناچی و نامه نگاری ها در جهت حمایت از دستفروشان ارائه کرد.

- خبرگزاری فارس گروه شهری:شهر تهران با جمعیت وسیع در حال حاضر با مشکلات و موضوعات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و به غیر از دو موضوع آلودگی هوا و ترافیک که همیشه دغدغه تهرانی ها بوده این روزهاشهرداری تهران از جمله ماجرای استخراج بیت کوین در شهرداری، وضعیت کرونا در پایتخت، لغو طرح ترافیک در تهران، خرید واکسن توسط شهرداری و پدیده دستفروشی و معضلات دستفروشان در شرایط کرونا و عملکرد حناچی در شهرداری تهران و صحبت های اخیر آن در کلاب هاوس با زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است.

ماجرای استخراج بیت کویین در شهرداری تهران گفته می شود شهرداری تهران به موضوع استخراج بیت کوین به دلیل مشکلات مالی روی آورده و این موضوع با واکنش هایی مواجه شده آیا این موضوع را تأیید می کنید و نظر شما در این زمینه چیست؟ من هم این موضوع را شنیدم بر همین اساس از حراست شهرداری تهران پیگیری کردم و متوجه شدم مدتی پیش استخراج بیت کوین در شهرداری تهران انجام گرفته البته فقط یک مورد تخلف در این زمینه بوده که پس از شناسایی بلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای استخراج بیت کوین در شهرداری تهران/انتقاد از عملکردحناچی در اجرا

ماجرای استخراج بیت کوین در شهرداری تهران/انتقاد از عملکردحناچی در اجرا