مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08اقتصادي

جمع آوری 117 میلیارد ریال صدقه در گیلان


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، مردم نیکوکار استان گیلان، طی سال 1399، حدود 117 میلیارد ریال صدقه دادند.

- عباس اهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه 253 هزار و 850 صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، اظهار کرد: صدقه اهدایی در همان محل جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می شود و به هیچ عنوان از این کمک ها برای انجام فعالیت های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی شود.

وی با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و هزینه های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان افزود: شرایط مواجهه با بیماری منحوسکرونا و آسیب های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت های هم استانی های معزّز نشده و مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 117 میلیارد ریال صدقه در گیلان

جمع آوری 117 میلیارد ریال صدقه در گیلان