مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-08اقتصادي

تولیدات چرمی دست دوز، رشته پرمتقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی در اردبیل


مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل در بازدید از کارگاه چرم دوزی در اردبیل گفت: رشته تولید چرمی دست دوز از رشته های پرمتقاضی طرح مشاغل خانگی اردبیل است.

- ایسنا/اردبیل مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل در بازدید از کارگاه چرم دوزی در اردبیل گفت: رشته تولید چرمی دست دوز از رشته های پرمتقاضی طرح مشاغل خانگی اردبیل است.

میثم ضارب در حاشیه بازدید از کارگاه چرم دوزی در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر با عزم جدی مشغول ساماندهی امور آموزش، مشاوره، اتصال به بازار و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی برای متقاضیان این رشته هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم وجود یک شبکه کسب و کار فعال در حوزه چرم دوزی در استان محسوس است و علیرغم فعالیت قشر قابل توجهی از هم استانی های عزیز در این حوزه، هنوز فعالان این کسب و کار در قالب یک زنجیره متصل فعالیت نمی کنند.

ضارب نیا با ارائه گزارشی از فعالیت های دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حوزه تولیدات چرمی گفت: جهت آموزش تخصصی متقاضیان مبتدی در این رشته، مدرسان مجرب و باسابقه ای با ما همکاری می کنند و تلاش داریم سایر امور مربوطه نیز رابه بهترین شکل برای متقاضیان انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات چرمی دست دوز، رشته پرمتقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی در اردبیل

تولیدات چرمی دست دوز، رشته پرمتقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی در اردبیل