مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08اقتصادي

امسال تعرفه عوارض شهرداری شیرین سو افزایش نمی یابد


شهردار شیرین سو شهرستان کبودراهنگ گفت: کسب رضایت اجتماعی در رأس اولویت های شهرداری شیرین سو است و با همین هدف تعرفه عوارض و بهای خدمات شهروندان در سال 1400 تغییر نخواهد کرد.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو شهرستان کبودراهنگ گفت: کسب رضایت اجتماعی در رأس اولویت های شهرداری شیرین سو است و با همین هدف تعرفه عوارض و بهای خدمات شهروندان در سال 1400 تغییر نخواهد کرد.

سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام عدم افزایش تعرفه عوارض از سوی شهرداری شیرین سو اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نیز شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش درآمدهای مردم شده است، عوارض و بهای خدمات سال 1400 بدون تغییر ماند تا شهرداری همراهی بیشتری با مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی اجتماعی است و لازمه اثربخشی و کارآیی آن، همراهی و مساعدت به مردم، تلاش برای افزایش رضایتمندی اجتماعی، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و جلب مشارکت های مردمی است، افزود: هدف نیروهای شهرداری مهیا کردن بستر های خدمات مناسب و کم هزینه برای شهروندان است و درنظر داریم مساعدت و تسهیلگری خدمات توسط نهادهای اداری برای توسعه اقتصادی، کاهش بیکاری و ایجاد اشتعال پایدار برای مردم را به کار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال تعرفه عوارض شهرداری شیرین سو افزایش نمی یابد

امسال تعرفه عوارض شهرداری شیرین سو افزایش نمی یابد