مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08اقتصادي

افزایش خانه های هلال همدان به 174 مورد/ تدوین «طرح اسکان اضطراری»


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه امسال در هفته هلال احمر با افتتاح 23 خانه هلال، تعداد آنها در استان به 174 مورد افزایش می یابد از تدوین «طرح اسکان اضطراری» و تحویل آن به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی هلال احمر گریزی به چشم انداز جمعیت هلال احمر استان همدان در راستای ایجاد جامعه ایمن، تاب آور و آماده در برابر مخاطرات زد و اظهار کرد: اقدامات این مجموعه در راستای گسترش دوستی و ترویج خدمات داوطلبانه در استان انجام می شود.

وی کمک به ایجاد جامعه تاب آور، کاهش جامعه خطر و پاسخگویی موثر به حوادث و سوانح، ترویج و جلب مشارکت اجتماعی در فعالیت های بشردوستانه با تقویت نقش جوانان و داوطلبان، پاسحگویی کارآمد و اثربخش به حوادث و سوانح، توانمندسازی تیم های عملیاتی، کمک به کاهش بیماری های واگیر و غیرواگیر و ترویج و گسترش فرهنگ خدمات داوطلبانه و کمک به افزایش سطح تحت پوشش با هدف دسترسی آسیب پذیرترین افراد جامعه به خدمات درمانی و توانبخشی را بخشی از چشم انداز هلال احمر در استان دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 520 ماموریت امدادی در سطح استان انجام شده که دو درصد کل ماموریت های امدادی کشور را تشکیل داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خانه های هلال همدان به 174 مورد/ تدوین «طرح اسکان اضطراری»

افزایش خانه های هلال همدان به 174 مورد/ تدوین «طرح اسکان اضطراری»