مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-08ورزشي

مشاور عزیزی خادم، شستا را به کلاهبرداری متهم کرد


رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون در گفتگوی صبحگاهی خود با عماد اعرابی، مجری شبکه خبر، با زبان بی زبانی مدعی شد شستا از فدراسیون فوتبال و بانک مرکزی کلاهبرداری کرده و هم دو میلیون یورو دیون ارزی خود را کاهش داده، هم 29 میلیارد تومان پول نقد گرفته و هم 60 میلیارد تومان ساختمان را صاحب شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره توقیف ساختمان فدراسیون و ساختمان باشگاه پرسپولیس از سوی شستا توضیخاتی ارائه داد.

غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره مصادره ساختمان این فدراسیون به شبکه خبر گفت: سال 98 وقتی که فدراسیون فوتبال به دلیل همین تحریم ها همچنان نمی تواند از منابع ارزی خود در فیفا و AFC بهره ببرد، برای پرداخت حقوق سرمربی و دستیاران او از دولت محرت کمک خواست که بتوانند پول را به خارج از کشور منتقل کنند.

آن زمان در راهکاری که پس از مذاکره وزیر ورزش با وزیر کار و رییس کل بانک مرکزی و معاون اول رییس جمهور اتخاذ شد، مقرر شد صادرکنندگان ‏ طبق مقررات ارزی، ارز را به بانک مرکزی بدهند.

رفیعی افزود: شرکت پتروشیمی فناوران که وابسته به شستا است با رفع تعهد ارزی به مبلغ 2 میلیون یورو اقدام به پرداخت پول به فدراسیون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور عزیزی خادم، شستا را به کلاهبرداری متهم کرد

مشاور عزیزی خادم، شستا را به کلاهبرداری متهم کرد