مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-08سياسي

به یاد اولین بانوی مدیر در جنوب کرمان/ آخرِ سعه صدر


12 اردیبشهت ماه به مناسبت شهادت استاد مطهری روز معلم نامگذاری شدکه به پاس زحمات فرهنگیان کم کم به هفته معلم در تقویم مناسبت ها ثبت گردید.

- ایسنا/کرمان 12 اردیبشهت ماه به مناسبت شهادت استاد مطهری روز معلم نامگذاری شدکه به پاس زحمات فرهنگیان کم کم به هفته معلم در تقویم مناسبت ها ثبت گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، روزهایی را که پشت سر گذاشتیم بهانه ای بود برای تجلیل از مقام معلم و به دلیل وضعیت کرونا همه برنامه های پاسداشت زحمات معلمان در حد فضای مجازی بود اما در میان این همه پیام تبریک و قدردانی جا دارد یادی بکنیم از اولین بانویی که سکان دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان جیرفت را به عهده گرفت و کمتر کسی را می بینیم وقتی نام بانوی صبور قصه ما را می شنود نگوید کوه صبر و نجابت در مدیریت بود.

این نماد بردباری در نظام تعلیم و تربیت و سیاست کسی نیست جز حاجیه خانم زنده یاد کلثوم خالصی که سال 1382 به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت منصوب شد و خبرش مثل بمب همه جا پیچید! چون باورش خیلی آسان نبود زیرا در آن سال ها دادن مسئولیت آن هم در این رده های بالای مدیریتی به خانم ها مرسوم نبود.

محمد افشارمنش از فرهنگیان جیرفتی و استاد دانشگاه در گفت و گو با ایسنا ضمن تبریک هفته پاسداشت مقام معلم به همه فرهنگیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یاد اولین بانوی مدیر در جنوب کرمان/ آخرِ سعه صدر

به یاد اولین بانوی مدیر در جنوب کرمان/ آخرِ سعه صدر