مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-08سياسي

ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی


اواخر اردیبهشت ماه، ارزیابان برجسته سازمان بهداشت جهانی برای آخرین بار از اقدامات انجام شده در پروژه شهرسالم سهند بازدید کرده و آن را مورد ارزیابی نهایی قرار می دهند.

- ، بابک رضی منش اظهار داشت: برنامه حضور ارزیابان سازمان بهداشت جهانی در سهند در دو روز کاری صورت خواهد گرفت، روز اول با تشکیل جلسه و ارائه برنامه توسط ناظر عالی پروژه، دبیران و رؤسای کمیته های تخصصی آغاز و در ادامه کار بازدید از پروژه ها و مکان های مورد نظر ارزیابان انجام خواهد یافت.

فرماندار اسکو با بیان این که سه تیم ارزیاب به صورت جداگانه از اقدامات برنامه شهر سالم سهند بازدید خواهند کرد، افزود: تیم اول به سرپرستی دکتر ماها الداوی به ارزیابی اقدامات بخش توسعه سلامت، مرکز اطلاعات جامعه محور، مداخلات جامعه محور و مشارکت سمن ها، اقدامات بخش خصوصی و گروه های مردمی و تیم دوم به سرپرستی دکتر سمر الفکی از مدارس مروج سلامت، توسعه مهارت اجتماعی، آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی و اشتغال، ظرفیت سازی در مردم و سایر برنامه های توسعه شهری بازدید و ارزیابی خواهند داشت.

وی ادامه داد: تیم سوم به سرپرستی دکتر آسایی مسائل مربوط به امنیت غذایی در تولید و توزیع مواد غذایی سالم، دسترسی به آب سالم، فاضلاب، سیستم تصفیه خانه، آلودگی هوا و آمادگی در مقابله با حوادث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی

ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند توسط سازمان بهداشت جهانی