مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08ورزشي

منابع عربستانی: استقلال – الهلال در تهران! + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الشبابیه عربستان در خبری اختصاصی و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که AFC قصد دارد به بحث برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف پایان دهد و به این ترتیب دیدار .

- طی روز های گذشته اخباری مبنی بر برگزاری بازی های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور مطرح و حتی از کشور های قطر و یا امارات به عنوان میزبان این دو مرحله یاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الشبابیه عربستان در خبری اختصاصی و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که AFC قصد دارد به بحث برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف پایان دهد و به این ترتیب دیدار استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران و همچنین بازی تراکتور و النصر در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر برگزاری بازی های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور مطرح و حتی از کشورهای قطر و یا امارات به عنوان میزبان این دو مرحله یاد شد اما اکنون این روزنامه عربستانی که پیش از این خبر اعطای میزبانی 3 گروه از لیگ قهرمانان آسیا به عربستان را نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع عربستانی: استقلال – الهلال در تهران! + عکس

منابع عربستانی: استقلال – الهلال در تهران! + عکس