مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08بين الملل

وزیر خارجه کوبا: تحریم ها مانع تولید واکسن های بومی کروناست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری پرنسا لاتینا، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در صفحه توییترش نوشت: تحریم های ایالات متحده علیه کوبا، - وزیر امور خارجه کوبا ضمن محکوم کردن تحریم های آمریکا، اینگونه اقدامات را مانعی در مسیر تولید واکسن های بومی این کشور علیه کووید-19 دانست و افزود محدودیت های اعمال شده از سوی واشنگتن، تامین تجهیزات لازم به منظور مقابله با همه گیری کرونا را به تاخیر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری پرنسا لاتینا، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در صفحه توییترش نوشت: تحریم های ایالات متحده علیه کوبا، تولید واکسن های بومی علیه بیماری کووید-19 را با مانع مواجه کرده است.

رییس دستگاه دیپلماسی کوبا تصریح کرد، محدودیت های تجاری و مالی علیه شرکت های کوبایی و اشخاص ثالث، تامین تجهیزات لازم به منظور مقابله با همه گیری را به تاخیر می اندازد.

گروه تجاری صنایع بیوتکنولوژی و دارویی کوبا اخیرا سیاست واشنگتن در ممانعت از دستیابی به منابع در راستای تامین و تضمین دارو از سوی نظام بهداشت کوبا را محکوم کرد.

این انجمن، افزایش هزینه های مواد اولیه برای تولید واکسن را از جمله این موانع دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه کوبا: تحریم ها مانع تولید واکسن های بومی کروناست

وزیر خارجه کوبا: تحریم ها مانع تولید واکسن های بومی کروناست