مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-08اقتصادي

طرح توسعه مشاغل خانگی، بستر مناسبی جهت اشتغال زایی مناطق روستایی است


مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: طرح مشاغل خانگی از ظرفیت های مناسبی برخوردار است که می تواند باعث اشتغال زایی مناسبی در مناطق روستایی شود.

- ایسنا/اردبیل مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: طرح مشاغل خانگی از ظرفیت های مناسبی برخوردار است که می تواند باعث اشتغال زایی مناسبی در مناطق روستایی شود.

میثم ضارب نیا در حاشیه دیدار با سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان بهره مندی از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاددانشگاهی در استان در حال انجام است از افراد ساکن در نواحی روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه اکثر این ثبت نام کنندگان متقاضی توانمندسازی در رشته های کشت و پرورش زعفران، گیاهان دارویی و بسته بندی عسل می باشند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر متولیان امر، بسترهای مناسبی جهت اشتغال آنان فرآهم کنیم.

در این دیدار علیرضا خواجوی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با استقبال از طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی و ابراز امیدواری جهت انجام همکاری های مشترک افزود: جهادکشاورزی دارای تجربیات مناسبی در حوزه مشاغل خانگی به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه مشاغل خانگی، بستر مناسبی جهت اشتغال زایی مناطق روستایی است

طرح توسعه مشاغل خانگی، بستر مناسبی جهت اشتغال زایی مناطق روستایی است