مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-08پزشكي

1265 نفر بر اثر کرونا در سیستان و بلوچستان فوت کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شمار درگذشتگان ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن 2 نفر دیگر در شبانه روز گذشته را 1265 نفر اعلام کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شمار درگذشتگان ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن 2 نفر دیگر در شبانه روز گذشته را 1265 نفر اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سیدمحمد هاشمی شهری افزود: با افزوده شدن 157 نفر جدید در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به 33 هزار و183 نفر رسید.

وی ادامه داد: هم اینک 165 بیمار حاد تنفسی و 77 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مردم تقاضا کرد در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

وی بیان کرد: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1265 نفر بر اثر کرونا در سیستان و بلوچستان فوت کرده اند

1265 نفر بر اثر کرونا در سیستان و بلوچستان فوت کرده اند