مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-08سياسي

توزیع 1300 بسته معیشتی در شهرستان های بافق و ابرکوه


همزمان با فرا رسیدن شبهای قدر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در شهرستان های بافق و ابرکوه بیش از 1300 سری بسته معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مجید کرمی در رابطه با برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال در ایام ماه مبارک رمضان 3300 بسته معیشتی بین نیازمندان و ساکنان مناطق مختلف استان توزیع می شود.

وی با بیان این که توزیع این بسته های معیشتی در قالب طرح ضیافت همدلی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: هزینه بسته های معیشتی از محل کمک های مومنانه، موقوفات، بقاع متبرکه و کمک خیران فراهم می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه  با بیان این که این 3300 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار می گیرد گفت: این بسته ها شامل  مواد غذایی از جمله برنج، روغن، گوشت و.

است.

کرمی تصریح کرد: هم اکنون تعداد 400 بسته معیشتی با همکاری بسیج کارگری شهرستان بافق در محل امامزاده عبدالله (ع) بافق بین اقشار آسیب پذیر توزیع میگردد.

ابوالفضل زمانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان ابرکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1300 بسته معیشتی در شهرستان های بافق و ابرکوه

توزیع 1300 بسته معیشتی در شهرستان های بافق و ابرکوه